Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Eva - 24 januari 2010 10:50

I går had evi ju som sagt middag med grannarna. Å de var väldigt trevlig å de blev många skratt, vi spelade först plump å sen fyrmanswhist. Ett spel som varken jage ller gubben hade spelat förut. Men efter många å krångliga förklaringar så kom vi iaf i gång med spelet. Man ska spela parvis å försöka ta så många eller så lite stick som möjligt (enkelt förklarat). Hur som haver så spelade jag med "granngubben" å min gubbe splade med "granntanten", tur att dom inte läser min blogg dom skulle nog börja asgarva om dom ser att jag kallar dom gubbe å tant....      Spelet började inte så bra, vi låg under flera gånger men det som skulle komma att bli sista omgången vann vi överlägset, vi tog alla stick så vi kom först till/över 21 å därmed vann vi allt. Jag tror nog att de kan bli nån mer kväll med det spelet.


Nu har jag iaf diskat upp all disk från i går å så har jag tänt upp i kaminen, så nu ska jag dricka kaffe å bara ta de lugnt.


Jo, vi möblerade om i går. De blev skit bra. Nästa gång vi ska göra nåt sånt så ska de köpas en platt-tv å ska vi slänga ut bokhyllan å bara ha en typ tv-bänk.


   

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards