Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Eva - 28 januari 2010 15:06

Idag var jag in till stan för att köpa min nya mobill å de blev en SonyEricsson W995. Så nu e de bara å hålla tummarna att den e bättre än den förra. Men jag tror å hoppas på de. Å så fick jag pengar av min älskling för att köpa en födelsedagspresent (en dag för tidigt) så de blev en ny väska.    Så den här dagen har varit ganska bra, förutom att jag börjar få huvudvärk, som jag nästan alltid får när jag kommer hem från stan. Så de blir nog till att ta en Alvedon å krypa ner i soffan med en filt. Fast först så ska vi nog installera Microsoft office eftersom de inte fanns nåt sånt på denna dator (ett hemmabygge). Å sen så vet jag inte om jag måste installera en ny skiva för mobilen eller om de funkar med den gamla skivan som redan e installerad. Nån som vet??

 

  

 

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards