Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Eva - 11 januari 2010 10:43

Jag önskar att jag kunde göra mer för m & p, för som de e nu så känner jag mig så jäkla otillräcklig. Vet inte vad mer jag kan göra för dom!!!    jag vill ju att dom ska ha de bra, man vet ju inte hur länge man får ha sina nära å kära i sin omgivning.


Så var man åter tillbaka till den grå vardagen, gubben jobbar å jag är hemma å drar fötterna efter mig. ÅHHHH vad jag önskar att det kunde "dimpa" ner ett jobb i huvudet på mig...    I dag är bet bara -17,8 grader ute så i dag behöver jag inte hålla på att tokelda hela dagen.


Jag har bekymmer med min design här på bloggen, jag vet inte hur jag vill ha den. Jag har ju hittat en sida där man kan göra egna banners å den som sitter längst upp nu har jag gjort på den sidan. Men jag vet inte om jag e nöjd med den. Jag ÄLSKAR ju grönt så färgen e de inge fel på men den matchar ju ingen av bakgrunderna här. Jag vill ha en bakgrund som "flyter" in i min banner. Får nog fixa å trixa lite med den i dag...

  

Kram!


Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards