Alla inlägg den 3 november 2009

Av Eva - 3 november 2009 16:46

Idag har de inte hänt så mycket på min front. Har tvättat lite å varit grinig. Varför de kanske ni undrar?? Jo, i morse när jag satte i gång datan så hände dee inte så mycket på skärmen, den var helt död!!! Å med mitt temperament så blev jag ju het som en spisplatta. Just då ringer ju naturligtvis mobilen å jag svarar surt "JAAAA" (jag ser att det var gubben) å han frågade vad de va. Så jag sa att dataskärmen var helt svart, då säger han att han ska komma hem å kolla på de. Sagt å gjort han kommer hem å kollar å fixar å naturligtvis kommer han på vad felet är!! Det var nån kabel eller nåt som var lite löst i själva burken så han satte fast den igen. De var ju bra att han fixade de men jag kände mig ju som en idiot som hade hetsat upp mig för så lite. Men jag tänkte att de var mig de var fel på å att allt jag tog i skulle bli skit. De e så att jag har fått tag på en nyare å BÄTTRE dator. ÄNTLIGEN!!!!! Å i morse trodde jag ju då att den hade gått sönder, eftersom jag tycker att allt jag tar i gör de. Men som tur var så gick de å fixa.. Nä nu ska jag fortsätta att elda ett tag till.


Tjingeling


Kram!




Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards