Alla inlägg den 26 november 2009

Av Eva - 26 november 2009 09:49

I natt så har jag inte sovit många minuter. Våran stora katt har hoppat upp i sängen å trampat över mig utan nån hänsyn över huvudtaget!!  Å jag kan säga att hon väger en hel del å dessutom så har hon världens plym till svans åden e INTE kul att få upp i ansiktet när man ska sova....


Å jag är på nåt konstigt sätt så jäkla nervös i dag, de känns som om jag har tusen fjärillar i magen. WHY!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?


Nu på morronen så har jag farit å lämnat våran lilla katt till djursjukhuset, hon ska kastreras idag. Hoppas att hon har det bra där å att dom e snäll med henne..... 

I kväll ska jag jobba å ev i morron med men jag hoppas att det inte behövs för jag ska fara in till stan. Men i värsta fall får jag väl ta de på lördag ist.

Tjingeling

Kram!

 

Vilka roliga smileysar de fanns nu. Kommer dom alltid att finnas???

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards