Alla inlägg den 17 november 2009

Av Eva - 17 november 2009 11:35

I går for jag till mina föräldrar för att vara där medans dom far till Sollefteå med vovven som dom är fodervärd till. Hunden tillhör egentligen staten å idag så ska dom göra nån slags utvärdering för att se om hon kan bli antingen polis-, militär- eller räddningshund. OM hon inte har dom rätta egenskaperna så får mina föräldrar behålla henne. Annars så kan dom få en ny hundvalp därifrån. Men på ett sätt hoppas jag att dom får behålla Donna (eller som egentligen heter; Dunsta, hon e döpt så från hundskolan)

Så nu sitter jag ensam hemma hos dom å har tittat på "Våra bästa år" å bloggar lite från deras bärbara dator!! Tror ni jag vill ha en ännu mer nu när jag använder deras??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!


I morron ska jag jobba, fast bara i ca 4 timmar.

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards