Alla inlägg den 25 november 2009

Av Eva - 25 november 2009 16:17

Här i Jämtland där jag bor så kan jag då säga att detta väder är ovanligt, men kanske inte extremt. Visst har det varit år med lite snö men nog f**n har det iaf varit minusgrader, så pass att det har varit tjäle i marken iaf. Men jag som äkta norrlänning vill ju ha MYCKET SNÖ. Å jag vill absolute att det ska vara snö på julafton!!!!!!!!!!!!!!

VVVJ= Våga Vägra Vit Julafton

Av Eva - 25 november 2009 12:30

Nu när de snart är 1:a ADVENT hade man ju tänkt sig att de skulle ligga ett par cm SNÖ på backen!!!!! Men istället vräker det ner regn, så inte ens katterna vill gå ut. Den äldsta katten vänder i dörren när jag försöker släppa ut henne. Jag har provat att sätta ut henne på bron men hon va inne lika snabbt igen, hann inte ens stänga dörren.... Å den lilla katten var ute i ca 10 min, jag tänkte att hon skulle passa på att vara ute idag för hon kommer inte att kunna vara ute på 2 veckor f o m i morron, hon ska nämligen kastreras då.

Men jag hoppas att man får lite julkänsla när vi börjar att sätta upp julgardiner å lite lampor, jag julpyntar inte färdigt förrän runt 2:a eller 3:e advent.

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards