Alla inlägg den 12 november 2009

Av Eva - 12 november 2009 13:18

I veckans "Efter Tio" så var ju temat bloggar å vad man kan åstakomma via en sådan, både positiva men kanske framför allt negativa åsikter (mobbing). Å vad jag kan förstå så skulle flera av dom kända bloggerskorna komma bla Kissie (eller vad hon nu kallas för). Vad dom skulle göra där vet jag inte riktigt men jag skulle tro att de handlade om deras "åsikter" som dom slänger ut på bloggen. Jag kollade ju i tisdags på detta program å då var det en ung tjej med, kolla mitt förra inlägg. Men nu i dag så var de ju meningen att Kissie skulle vara med. Men tror ni att hon dök upp?? ICKE att hon gjorde de!! Vet inte varför men jag pesonligen tycker att det är fegt av henne. Jag kikade lite snabbt genom hennes blogg (har även kikat på dom anrda kända bloggarna; Foki, Kenza mfl) å jag tycker att just Kissies blogg är väldigt mycket inriktat på utseende å liknadne ämnen, bla så tycker hon att feta människor är äckliga å att dom är en belastning för samhället!! Öhhhh va????? Vilken medkänsla hon visar för såna personer (min inkl). I samma andetag som hon säger såna saker så säger hon även att det inte är HENNES personliga åsikter utan att hon spelar en roll som Kissie. Men va faaan, vågar hon inte stå för vad hon tycker?? Om hon nu inte tycker så å hon gnäller när andra människor kommenterar hennes inlägg om sådana saker så får hon väl fär faan stå sitt kast. MEN detta är vad jag tycker. Det verkar ju vara mångasom håller med henne om man kollar på kommentarerna. Då tycker jag nog hellre att människor som fuskar till sig pengar från FK är en större belastning för vårat samhälle eller för den delen skattesmitare. Jag skulle vilja se nån av dessa unga flickor blogga om sånt i stället. Hur kul skulle inte de vara!!

Nu kanske ni tycker att jag bara klankar ner på just henne men jag kunde inte se så mycket sån snack i dom andras bloggar, finns säkert men Kissie skriver mest vaje vecka om att hon hatar feta männinskor. De finns dock nåt som vi feta människor kan göra å de e att banta å ändå fortsätta att var dom underbara människor vi e. Tror inte att det finns nån diet för såna som inte har en personlighet, å jag tänker inte bara på ovanstående person....

Åsikter ska man stå för å inte säga att man bara spelar ett spel.


Undrar varför vissa människor inte kan låta bli att vara jävlig med en annan person å framför allt om man har haft nåt slags förhållande med denne..... Om det mot förmodan skulle ta slut mellan mig å älsklingen så skulle jag inte vila göra livet surt för han. Men så funkar ju inte alla, de e bara att inse att vissa människor alltid kommer att ha nån i sitt liv som på ett eller annat sätt vill förstöra dennes tillvaro.


har ni förresten sett vad årets julklapp blir? En spikmatta!!! Vill för egen del inte ha en sån.

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards