Alla inlägg den 19 november 2009

Av Eva - 19 november 2009 15:45

Idag var jag till stan å uträttade några ärenden å så köpte jag en hel del saker till vårat hemmakontor. Så nu ska de väl vara f**n om de inte ska bli ordning i alla papper. Å så köpte jag ju saker till tunnbrödsbakningen vi ska ha på lördag. Kommer att vara helt slut i fötter å rygg efter en hel dag i bakstugan, kommer att måsta kliva upp vid halv sex-tiden på morron. *gääääsp* Efter en sån dag så önskar jag att vi hade kvar vårat badkar, tänk va skönt de hade varit å krypa ner i badet med en MASSA bubblor.....

Å för en gångs skull så e jag NÄSTAN klar med alla julklappar ganska tidigt, jag köpte 6 st idag, så sen e de bara äldsta syskondottern å älsklingen kvar. Ja just de jag ska nog köpa nåt till våra grannar oxså. Å så blir de säkert nåt litet till våra föräldrar å min faster.

Men de bästa inköpet idag var nog min nya väska!!!!! *love it*




    

Tjingeling

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards