Alla inlägg under januari 2010

Av Eva - 20 januari 2010 20:18

Ni som ahr läst min blogg ett tag vet ju att jag har längtat efter att skaffa Spotify, å vi gkorde ju de i julas. MEN så i går blev det nåt bäldigt konstig med de, datan varnade för virus på just de programmet. Tänkte att de e väl bara att låta virusprogrammet ta hand om de... Men med min vanliga tur så gick de ju inte så jäkla bra kan man säga. Vi har till och med avinstalerat Spotify å laddat hem klienten en gång till men de funkar fortfarande inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKIT SKIT SKIT SKIT!!!!!!!!!!!!!!    

Nån som vet nåt om hur jag ska gå till väga för att de ska bli bra igen????


  

 

Kram!

Av Eva - 18 januari 2010 18:40

Idag har jag varit in till den "stora" staden Östersund. har ahndlat lite småsaker. Å så var jag in på Phonehouse å hörde hur de gick med min reklamation. Å den hade gått igenom för en månad sen. Jag ska få 2500 kr för min gamla mobil å vill jag ha nån dyrare så får jag lägga ut pengar själv. Men jag VET INTE VILKEN MODELL jag vill ha. Dom på Phonehouse tycker inte att jag ska ta en till SonyEricsson... Men jag har ju sett en sån som jag vill ha.


SonyEricssonW995

 


SonyEricsson Yari


Nokia 6600i Slide



Om jag väljer den översta så måste jag lägg till ca 1300 själv å på dom andra rör det sig om ett par hundra. HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!


       


Kram!







Av Eva - 17 januari 2010 19:14

I dag har man inte gjort mång knop, har bara vrait inne å kollat på en hel del sport å så har jag diskat... Som vanligt så e de ju mitt jobb.....

Nu i kväll så har vi spelat lite kort bla Uno å de e jag ju mästare på!!! Men däremot så suger jag på 500!!!! Inge kul!!!

I morron ska jag fara in till stan å handla bla en kökslampa å lite annat jox.


 


Kram!

Av Eva - 15 januari 2010 10:49

Jag blir så jäkla förbannad på såna!!! Jag har läst på AB nu om en tjej som hade gått med i gruppen "Se vem som besöker din profil med Profilbesökaren" på Facebook. Inte så konstigt att man gör de, men nu har dom jävla idioterna som är administratörer i denngrupp ändrat namnet till ”Vi som har sexfantasier om våra barn”!!! JÄVLA IDIOTER!!!!!!    Vad faaan får dom ut av att göra så mot andra??? Tycker dom att de e så kul att se andra våndas å må dåligt?!!? Dom som gör detta kan ju inte vara riktigt frisk. Nä fy faan säger jag bara. Om jag fick tag på dessa människor så skulle man nog inte ha några bekymmer å funderingar på vart man skulle bo sen!!  

SÅ FÖR GUDS SKULL KOLLA GENAST UPP ERA FB-GRUPPER!!!! De ska jag göra!!



Här kan ni läsa en artikel från AB: lammmet som får världen att häpna

Vet inte riktigt vad jag ska tro om detta....


Det finns fortfarande hopp

  

Kram!

Av Eva - 14 januari 2010 10:21

I dag har jag en hemsk huvudvärk på gång, de började redan i går. Så i natt har jag inte vågat somna för jag kände mig så konstig när jag skulle lägga mig, låg vaken i ca en timme sen gick jag först å la mig i gästrummet sen gick jag ner å la mig på soffan. Först vi tre-tiden i natt gick jag till sovrummet. Somnade en lite stund runt fyra-snåret. Så den här dagen kommer nog inte att bli så bra för mig. Kommer, om jag har otur, att sluta med tårar...

Av Eva - 13 januari 2010 11:01

Att spela ett spel som heter "Jardinains". De e ett spel där man har en "bräda" med en boll som man ska prickskjuta på brickor å så kan man studsa tomtar å så får man poäng. De enda negativa måste nog vara att man kan bli oerhört förbannad på dessa tomtar (å att man därför kallar dom för väldigt fula ord) eftersom dom gör allt för att stoppa en, dom kastar blomkrukor på en brädan å då finns risken att man dör, men har man tur så får man ett par extra liv på varje bana... De brukar min gubbe få men inte jag!!    Det kanske inte låter kul men jag kan säga att man fastnar väldigt lätt i de. Min gubbe å jag brukar sitta å spela när vi inte har nåt annat att göra.

Jag tycker nog att ni ska prova, googla bara på jardinanis å så laddar ni ner de. De finns 2 varianter men ettan e nog roligast.

Jahaaaa, de var allt jag hade för denna gång.


  


Kram!



Av Eva - 12 januari 2010 12:22

Läste just på Aftonbladet om en mamma i Stockholm som rispade sina barn med glaskross å spikar. Vart e världen på väg?? Hon hade tre barn 2, 5 & 7 år. Den sju åriga flickan sa i ett polisförhör: "Det känns inte bra i hjärtat. Hon är inte så snäll vår mamma, hon gillar inte oss." Läs hela artikeln här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6414520.ab

Stackars barn säger jag!!! Men jag hoppas att dom har nån som kan ta bra hand om dom från och med nu.



Av Eva - 12 januari 2010 11:00

Å för den delen alla som inte är vackra på utsidan e oxså hälsad välkommen å go´morron! För de ska alla veta att jag inte tillhör den lyckliga skaran som är vacker på utsidan. Vet för den delen inte om jag e så vacker på insidan heller med tanke på alla extra kilon som sitter på min kropp eller med tanke på alla tankar jag har känt den sista tiden!!    Jag kan inte eller vill inte skriva om allt som har hänt men jag tänker verkligen inte skriva skit om nån bara för att den personen hatar mig..... Jag HATAR INGEN, men däremot kan jag känna likgilltighet å de e i mina ögon nästan värre. Men tyvärr måste jag säga att de e så jag känner just nu inför denna människa. Jag hoppas å vill att allt ska bli bra igen å att ALLA ska må bra. Men de e väl bara en dröm å som så många andra drömmar så slår den inte in... Men drömmar kostar ju inget så jag drömmer vidare!!   


Idag hoppas jag att jag kommer ut på en promenad, jag har frågat grannen om hon ville följa med men jag har inte fått nåt svar än. Annars får jag väl gå en runda själv men de e inte lika kul.


Nä nu ska jag titta på CSI NY som jag spelade in i går å så ska jag dricka kaffe.


  


Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards