Alla inlägg den 3 april 2009

Av Eva - 3 april 2009 12:45

Nu i helgen så är jag "gräsänka". Gubben har farit på SM i pimpel, dom ska vara nånstans i Lycksele-trakten. Men frågan e vad dom ska pimpla, fisk eller öl?? När man lyssnar på dom i hans fiskeklubb så skulle man kunna tro att de e öl dom ska pimpla, för dom pratar nästan mer om öl & alkohol än om fisket. Så har det varit även när dom kommit hem, dom berättar i kanske max 10 min hur fisket var å sen pratar dom bara om hur fulla dom blev, vem som gjorde vad å vem som gjorde bort sig mest. Men de e inte bara gubben som har åkt, min pappa har även åkt iväg å de var meningen att min mamma skulle fara men hon har nyss blivit av med sitt gips efter en handoperation. Så de va himla trist för henne, hon som hade kvalat å allt. :-( Men jag hoppas att hon kan åka nästa år istället.


Jag hoppas att det går bra för dom, de skulle sitta fint om dom kunde klå personer i den där klubben....


Så vad ska jag göra i helgen när jag kommer att vara hemma alldeles själv? Jag KANSKE far till min syster i morron, vi får se. Men de ju bara SÅ TRIST å sitta hemma själv. Eller själv å själv, jag har ju mina älskade katter som sällskap.... fast den ena kutar bara in å ut genom ytterdörren å den andra hon mest bara sover eller busar för sig själv.
Som sagt vi får väl se vad de blir, ikväll ska jag iaf inte göra så mycket, läsa i min bok så jag kan börja med en ny snart, dricka mycket kaffe å så ska jag titta på CSI Miami på femman i kväll.


P.S

Visste ni att kola-björnen ofta har klamydia å att de bla e därför den e uttotningshotad???

Jag hade ingen aning om detta. Dom kanske skulle behöva gå på sex-rådgivning?? hehe Skämt å sido de låter ju som en hemsk orsak till utrotning. Jag visste inte heller att djur kunde få såna sjukdomar....

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards