Alla inlägg den 26 april 2009

Av Eva - 26 april 2009 15:34

Fy f***n va vi har slitit i helgen!! Gubben har rivit taket (delar av de iaf) å jag å barnen har slängt tonvis med bråte. De känns iaf som flera ton. Jag beundrar dom att dom har orkat, de har inte varit nåt gnäll alls. Å de blir ju bra när de väl är klart!!

Nu har både gubbens dotter å syrrans pojk farit hem så nu e tyst är förutom bankandet på taket... 


Tyvärr tror jag inte att de blir nån träning ikväll, vi får se om älsklingen orkar, de e ju trots allt han som har gjort de tyngsta jobbet. 


Å jag har provat att blogga via sms i helgen men inte har jag fått till de inte!! :-( jag har gjort de en gång tidigare å då funkade de. Så jag vet inte vad jag gör för fel, jag VET att jag har skrivit i rätt nummer i min profil å jag har pengar på kortet. Jag har skickat mail till bloggagratis support så får vi se om det blir nån ordning på det...

Kram.

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards