Alla inlägg den 18 april 2009

Av Eva - 18 april 2009 16:37

I dag har jag varit å hälsat på mina föräldrar, fast de va bara mamma som var hemma. Hon bjöd på kaffe, bullar, ballerinakex å sockerkaka. Å lite senare på dagen så blev det varmkorv å bröd å lite glass till efterrätt. De va riktigt gott!


Väl hemma igen så va de bara å ta tag i disken å försöka rengöra ugnen efter gubbens snustillverkning. De luktar fortfarande SKIT i köket (kan inte beskriva de på annat sätt) men ni som snusar/snusat vet ju hur snus luktar. Föreställ er de gånger 10!! Då ka ni tänka er att man knappt vill vara hemma... Men ni ska tro att jag tänker tvinga gubben å rengöra spis & kök!! Å apropå tillverkningen; i går när han skulle blanda i natriumkarbonatet såluktade de tydligen fruktasvärt illa, så pass att han kräktes. Men som tur var så höll han på med detta ute.Jag hoppas att han slutar snusa nu när han har kännt stanken från de han stoppar i munnen..... 

 

Å min syster berätade om nån brittisk kvinna som var med i deras version av "Talang" som tydligen skulle vara VÄLDIGT bra så jag kollade in de klippet på YouTube. Å, ja, hon var så bra som syrran sa. Men tyvärr tror jag inte att hon kommer att få nåt skivkontrakt för i dagens samhälle så går man efter utseendet å hon såg inte direkt ut som Britney Spears eller nån annan av dagens unga stjärnor. MEN om dom går på röst så slår hon alla (nästa) på fingrarna!! :-) Hoppas, hoppas de går bra för henne. 

Kram



Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards