Alla inlägg den 22 april 2009

Av Eva - 22 april 2009 09:15

De e aif morgon för mig även om jag har varit vaken sen ca 07.30 Trots detta har jag inte hunnit äta frukost eller druckit kaffe, nä när jag klev upp släppte jag först ut katten å sen satte jag mig å titta på "Vakna med The Voice" på kanal 5. Jag tycker att dom är ganska roliga, speciellt de två manliga programledarna å Josefin har sina stunder hon med. I dag hade dom solglasögonsprovning å årets trend på den fronten ska tydligen vara svarta eller vita å inte så giganstiskt stora som dom har varit förut. Fast jag har ett par såna som jag själv tycker e skitsnygga å dessutom tycker jag att jag passar i dom. Men om trenden e mindre solglasögon så kanske man ska införskaffa sig ett par. Man vill ju iaf FÖRSÖKA hänga med i modet.. *hehe*


Igår var det träning!! Ni ska tro att de var skönt å komma igång. Vi tränade i ca 45 minuter å de e nog lagomt så i början. Vi får se om vi tar en långpromenad dom dagarna vi inte tränar, eller om man ska vila då. De e ju inte bra att ta ut sig för mycket i början för då e ju risken att man blir less å de FÅR bara inte hända!


Nä nu ska jag koka mig en kanna kaffe innan syrran kommer, vi ska fara till stan en sväng. Får se om jag kommer hem med nåt kul! *ler*


Kram!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards