Alla inlägg den 21 april 2009

Av Eva - 21 april 2009 14:14

Igår såg jag på CSI, å jag blev så besviken!! "Grissom" slutade ju förra veckan å han ska få en ersättare i Laurence Fishburne. Inget ont om han, han e en bra skådis men jag saknar "Grissom"!!! Iofs har de bara gått ett avsnitt här men ändå.... Jag hoppas att det blir bättre för jag älskar alla CSI-program. Å Laurence Fishburne kan ju bli bra när han har blivit varm i kläderna.


I dag fick jag COOPs " MerSmak" å den stod de en artikel om vad årets glasstrend kommer att bli. Enligt årets stora glassmässa i Rimi, Italien,  så ska glassen vara grön i år, men tro inte att den sak vara smaksatt med pistage eller melon eller nåt annat gott som är grönt. Nä du, den ska vara smaksatt med, (håll i er) selleri, basilika, oliv, tomat & morot. Hur dom får dom två sista grön vet jag inte, de framgår inte av artikeln. Men de värsta av allt; de ska tydligen finnas glass som smakar mögelost å popcorn!!!!!!! Jag kan inte förstå varför glass ska smaka grönsaker å annat "konstigt" som inte hör hemma i en glass. Nä tacka vet jag 88:an, tip top, twister å de flesta av magnums glassar.

Med tanke p rubriken trodde ni säkert att jag redan gett upp min ambition att gå ner i vikt, men så är ICKE fallet. Detta var bara en liten observation.

Nu när jag har börjat träna så är glass det enda onyttiga jag kommer att äta på länge. För glass kan jag bara inte vara utan!

Kram på er!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards