Alla inlägg den 14 april 2009

Av Eva - 14 april 2009 11:14

..då har ännu en ny vecka startat i mitt liv å fortfarande så är man arbetslös!!!!! Börjar bli jävligt less på detta nu, tror att jag ska söka andra jobb än som bara uska. För egentligen vet jag inte om jag alltid vill jobba som de. Helst skulle jag ju vilja jobba med barn, men man kan kanske kombinera de på nåt sett. Vi får se vad framtiden har i sitt sköte. Man kan ju bara hoppas att det är nåt bra som händer där framme. Nu kan jag säga att våren har gjort intåg här uppe PÅ RIKTIGT!! I lördags när jag satt ute å läste såg jag årets första fjäril å när jag pratade med min syster som bor i grannbyn så berättade hon att dom hade blåsippor bakom deras hus å hon hade även sett tussilago, men de har inte jag gjort än. Å så har grannarna tagit fram grillen. De ska vi nog också göra snart. Mmmmmmmmmm gott-gotti-gott-gott!!!

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards