Alla inlägg den 19 april 2009

Av Eva - 19 april 2009 12:52

Nu jävlar ska mina extra kilon BORT!! Jag är så trött å se ut som jag gör. Jag vill kunna gå på stan med ett snyggt linne å ett par shorts utan att folk tittar på mig som om jag vore en idiot. För de e faktiskt så att även om man har några kilo för mycket så vill man vara snyggt klädd. De e inte bara smala människor som vill de, men de hoppas jag att ingen i vårt avlånga land tror! Jag ska köpa ett nytt träningskort så jag kan börja träna igen. Jag vill bli av med iaf 20 kilo sen efter det får vi se vad som händer. Då kanske man bara kan ha "underhåll" på kroppen å försöka att inte gå upp i vikt igen. Men jag tror att det kanske måste bort några kilo till. Jag är så besviken på mig själv att vi inte fortsatte med våran träning som vi började med i fjol, om vi hade gjort de kanske jag hade varit där nu, å då hade sommaren varit ännu roligare å se fram mot även om jag gör det nu oxså. Gubben har lovat att han ska följa med å pusha mig, fast jag hoppas att han vill träna med mig... Då när vi tränade i fjol så mådde jag så jäkla bra, har nog inte mått så bra på väldigt länge, fysiskt sett iaf. Jag tror att vi ska börja lite smått å inte gå ut för hårt, kanske ska börja med att träna 45 min å börja med mycket konditionsträning för får man upp den en bit så orkar man ju mer både när man tränar men framför allt hemma å de skulle vara guld värt nu!! De gäller bara att hitta en bra motivationskälla, å jag har en liten sådan i form av ett par jeans som är något för små. Jag ska ha det som delmål att kunna ha dom innan sommaren är helt slut. Sen på vägen får man lägga upp nya mål.

Håll tummarna för mig! Jag tror å hoppas att jag klarar detta!

Kram på er!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards