Alla inlägg den 13 april 2009

Av Eva - 13 april 2009 13:11

Kunde inte komma någon rubrik därav frågetecknena. Idag blev det till att kliva upp tidigt eftersom den stora katten ville gå ut redan vid sju (å jo de e tidigt om man tänker på att jag har legat till kl tio vissa dagar) men jag släppte inte ut henne förrän vid åtta, så hon va inte så glad på mig.

Efter frukost så började vi att städa eftersom vi får besök i dag, men mitt uppe i städningen ringer gubbens jobb å säger att han måste komma ner å kapa några gipsskivor (han jobbar som snickar), så de blev jag som fick göra allt  men de e väl inte hela världen iofs. Men nu har jag iaf duschat så man känner sig fräcsh, de finns inte många saker som e så skönt som en uppfriskande dusch, eller jo de gör de ju men de kan jag inte skriva här.... ;-) Ni vet ju vad jag menar! 

 Kram på er!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards