Alla inlägg den 17 april 2009

Av Eva - 17 april 2009 13:34

Idag har jag varit å köpt lite blommor som jag ska ha i fönstren, de blev två st "Hemtrevnad" å två st "Våreld" båda i rosa ton.

Å nu sitter jag hemma själv, gubben har fisketävling på jobbet idag så han har gått dit, så vi får väl se vad jag hittar på. De enda jag VET att jag ska göra är att tända upp i kaminen så de blir varmt å skönt inne, för ute är de INTE så skönt, de blåser ganska mycket. :-(

 Å igår var vi å storhandlade på COOP Forum så nu har vi mat så vi klarar oss en månad framåt. Synd bara att vi inte köpte nåt grillkött, de hade varit gott. Men jag tror att vi får vänta nån månad till, om vi inte använder våran innegrill som jag just kom på att vi ju faktiskt har stående i ett skåp!! Den måste ju användas nån gång. Hehe...

Ja, just de ja, gubben köpte snus som han ska göra själv, torka i ugnen å hålla på... I 36 j***a timmar!!!!!!! Så ni ska tro att det luktar rena rama snusfabriken inne nu. Så i morron blir det till att vädra å städa ut denna hemska odör!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards