Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Eva - 1 maj 2009 15:43

I dag ska man ju egentligen vara ute å demonstrera men de har jag inte gjort. Jag/vi har haft besök hela dagen. Först kom syrran, hennes barn å sambo sen kom gubbens mamma, styvfar å lillasyster. Så vi har suttit ute i solen å druckit kaffe å ätit tårta. Å mellan varven så har gubben varit uppe på taket å fixat där. Men nu har alla farit hem.


Igår blev det ingen majbrasa för oss, istället var vi hos grannen å hade trvligt där!! De blev en ganska blöt kväll, men de gör inte så mycket eftersom jag så sällan dricker alkohol. 


Just nu har jag ett "bekymmer", jag vet inte vad vi ska äta idag. Jag har tagit fram köttfärs men jag e inte så sugen på att göra nån mat idag. Men jag lär nog måsta de för gubben vill nog ha... 

Kram!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards