Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Eva - 14 maj 2009 20:39

Jag fick ett telefonsamtal idag, de var en kvinna från kommunen som ringde å frågade om jag var intresserad av att gå som sommarvikarie på ett demensboende här ibyn. Vad tror ni jag svarde?? JA!!!!!!!!! Så i morron kl halv nio ska jag träffa henne på boendet. Jag HOPPAS att de går vägen!!

Av Eva - 14 maj 2009 12:26

Hej på er där ute!

Jag funderar på att byta till en annan bloggsida, jag vill ju kunna lägga in klocka, dagens namsdag m.m Dessutom har jag sett på en dela ndra bloggar att dom har tex en droppe för världens barn och/eller ett rosa bandet eller för den delen blåa bandet (mot prostatacancer). Å om jag har fattat rätt kan man inte ha de här, plus att jag FORTFARANDE väntar på svar från supporten trots att jag nu har skickat TVÅ mail till dom....

Den största nackdelen är att dom flesta andra har reklam på sina sidor.. Men de kanske man står ut med, man kanske till och med hittar nåt kul bland dessa reklaminslag. *ler*

Jag har tittat på blogg.se, blogger.com å bloggspace.se. Om de nån som har erfarenhet från någon av dessa är ni välkommen att berätta de för mig.

I dag ska jag nog passa på att putsa lite fönster...

Kram.

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards