Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Eva - 12 maj 2009 13:19

Jag väntar på svar från supporten på denna sida. Jag har skickat ett mail till dom, detta är nu ca tre veckor sen å jag har fortfarande INTE fått svar. *arg* Man kan ju fråga sig om dom har så många mail å svara på att dom ignorerar vissa mail. Vaför mitt isf??

Vad e de då jag längtar efter? Jo, de e flera saker. Men de jag främst syftar på just nu är fred på jorden..... *asg* eller hur? Nä jag längtar efter att "Änglar & Demoner" ska släppas på DVD. Å jo, jag VET att den går på bio from onsdag. Men jag vill/ska ha denpå DVD eftersom jag har Da Vinci-koden på DVD. En anna film jag längtar efter är "National Treasure 3". Dan Browns nya bok ser jag fram mot oxså...

Ha de bäst så länge.

Tjingeling!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards