Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Eva - 10 maj 2009 11:26

I fredags så kom mina föräldrar hit med bla min gamla hatt som jag hade när jag gick ut nian. Å guuud vilka minnen man fick då!! :-) Även om vissa minnen inte e lika kul å komma ihåg så va de ändå kul att få tillbaka hatten. Så nu ska jag ta å fara hem till dom å kolla igenom lite kort från förr, å jag kommer att ta med vissa kort hem så jag kan scanna in dom på datan för att sen kunna visa väl utvalda kort, kanske både här å på Facebook.

Å ni ska tro att längtan till nästa år inte blev mindre efter hatten... De e ju mitt 20-års jubileum då.  Jag hoppas att det kommer att bli en KUL återtfäff, jag har ju inte träffat mina gamal klasskompisar sen vi slutade skolan. Undrar varför de blir så? En del av oss var ju så himla tighta, men när vi tog det stora klivet ut i vuxenvärlden så var den sammanhållningen som bortblåst. Vissa av mina klasskompisar har jag iofs addat på Facebook men de e som inte samma sak. Å dom jag hade mest kontakt med under skoltiden finns inte där vad jag har sett iaf.


I går fick våran lilla katt vara ute i löplina för första gången, jag tror att hon tyckte de var skönt. När hon fick komma in igen efter nån timme eller två så var hon väldigt nöjd, så pass att hon inte gick omkring å jamade. Hon löper nämligen IGEN. Inte så jäkla kul!! Men, men de e ju naturens gång. Vi, människohonor "löper" ju en gång i månaden... hehe.

Hon är även ute nu så jag ska nog gå å kolla till henne.

Tack för mig så länge!

Kram.

MySpace Graphics & MySpace Layouts

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards