Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Eva - 9 maj 2009 12:34

De finns idioter å så finns det IDIOTER!!! MOAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Video: Fyra jubelidioter
Av Eva - 9 maj 2009 11:51

I dag är det kanonväder här å vad gör en annan?? Jo, jag sitter inne som ett annat jävla fån!! Jag hade så stort tänkt å städa ena byrån vi har nere, vi har handdukar i den + en massa jäkla skräp som inte ska vara där. Så jag började med att plocka undan den rena tvätten som hängde på en ställning som stod i vägen å så gick jag upp med den å två påsar med gardiner å lite sängkläder jag fått av mamma. Sen skulle jag leta fram en kartong som jag kunde använda till skräpet från byrån, så "händig" som man e så skulle jag öppna en dörr till ett litet vindsförråd (kan inte komma på nåt annat namn) men vad händer då tror ni? Jo, dörren lossnar från sina gångjärn!!!!! Tror jag blir knäpp! Varför ska allt jävlas när man har bestämt sig för att göra når bra? Till råga på allt så fanns de ingen jäkla kartong där inne..... Så jag kan inte fixa byrån iaf! Jag blir så arg! :-@

Gubben har farit å fiskat med syrrans pojk, hoppas dom får lite fisk!

Vad ska jag göra då?? 

Kanske koka mig lite kaffe å gå gå ut.

Tjingeling!

Kram på er.

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards