Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Eva - 7 maj 2009 14:46

Nu e jag helt färdig efter städingen, fast jag har inte torkat några golv än... Får se om jag gör de efter duschen. Å de blev inte nån städning på f.m utan de fick bli nu på e.m istället. Jag fastnade nämligen framför tv:n, tittade på Rachel Ray på 3:an, (I Love that show <3) å se blev de en stund framför datan :-).

Men nu e jag iaf klar med de jobbigaste med städningen....

Ja, just de jag har letat en sak på internet, men jag vet inte vad det heter bara hur den ser ut. Det är en ska som e gjort i rostfritt stål som man har bredvid t ex spisen, å  som man kan hänga sina redskap i för att det inte ska bli kladdigt å dant på bänken. Den har som en kopp som sås, vatten å dyl kan droppa ner i. Min syster har en sån men hon kunde inte heller komma på vad den heter, de var bra ett tag sen hon köpte den. 

Så om de nån som vet vad jag pratar om så hör gärna av er!!

Nu ska jag hoppa in i duchen å bli som en ny människa.

Tingeling.


Av Eva - 7 maj 2009 09:35

Idag är en dag som kommer att gå till att fixa å dona med olika saker så de enda jag tänker bjuda på just nu är en att-göra-lista.

Att-göra-listan:

  • Sätta i gång en tvättmaskin (redan gjort)
  • Dricka kaffe
  • Städa (dammtorka, dammsuga, moppa golv)
  • Sätta igång en maskin till
Den blev inte så lång men det räcker nog till, städningen brukar ta hela förmiddan när jag gör den själv.
Tjingeling!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards