Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Eva - 24 maj 2009 14:04

Allstå, folk som tror att dom är fin i kanten bara för att dom bor i ett stort snyggt hus tål jag faaaan inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu kanske ni undrar varför jag är så irriterad på detta fenomen? Jo, de e så här; min gubbe var till en av våra grannar (som oxså är en av delägarna till företaget han jobbar på) å ville låna en kompressor eftersom han håller på med taket i dag. Å den där delägaren har lovat att gubben ska få låna saker från jobbet, men även "chefen" lånar därifrån. När min gubbe kommer dit sägen grannens sambo; "Men du kan inte fara å springa här på helgerna bara för att vi bor nära" (läs med fisförnäm dam-röst) Jag hoppas att jag får syn på hennes jävla ungar i närheten av våran tomt så ska jag säga nåt åt dom bara för att ge tillbaka. Eller att jag ser att en av hennes döttrar står å röker i närheten av mig. Nä jag ger inte mycket för såna människor som tror att dom är bättre, snyggare å finare i kanten än alla andra!!!!!!!!!!!!! Till saken hör att hennes föräldrar är vanliga arbetare som mer än halva svenska befolkningen! JÄVLA STOCKHOLMS FASONER!!!!!!!!!!!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards