Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Eva - 20 maj 2009 19:36

Nu har jag inte skrivit nåt vettigt här på nån dag, men jag har inte haft så mycket att skriva om. Jag har ju denna vecka börjat min praktik/introduktion på mitt sommarvik. Å jag har fått börja med en drömvecka, jobbade måndag, ledig tisdag-onsadag, jobbar torsdagkväll å fredag förmiddag. Men jag kan vara lugn för de kommer att komma några monsterdagar framöver. I går var jag på stan å handlade lite smått å gott, bla ett par tofflor på Rusta å när jag kom hem skulle jag "gå in" dom. Å som vanligt med min tur gick det å fanders för dom gick sönder!!!! Där fick jag för att man är snål å handlar på Rusta.

Så idag när jag följde med syrran till stan så lämnade jag tillbaka dom å istället köpte jag ett par Clonx (eller hur de nu stavas) Ni fattar säkert vad jag menar, om inte, så e dom nästan som Foppa-skor å jag som har sagt att jag ALDRIG ska köpa ett par såna. Men nu när jag har ett jobb å gå till så måste jag ha ett par tofflor.

När jag så kom hem idag så hann jag knappt innanför dörren för ens det började SPÖREGNA å vad händer? Jo, det börjar att läka in i köket å i dörröppningen till vardagsrummet. Ringer då panikartat till gubben (som är å fiskar) å säger att nu får du komma hem. När han gjort det så gick han upp på taket å kollade vad som var fel, det var tydligen nån tegelpanna som var trasig å som inte låg som den skulle.

Jo, min syrra va å kollade på en bärbar dator idag, en Apple! Hur sugen tror ni jag blev på en sån?? Vilka finesser!!!!!! *LER*    De e ju tur att drömmar inte kostar nåt!

Tjingeling!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards