Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Eva - 6 maj 2009 13:20

Om man kan vara beroende av annat än droger, alkohol å tobak så e jag f**n beroende av två saker; dels skorpor - underbart gott med lite smör å ost på. Dels e jag nog beroende av Facebook; - jag är in där flera gånger om dagen, å OM jag inte skulle gå in där på nån dag känns det som om jag har glömt nåt eller som om jag saknar nåt.... Hmmm, ibland e man ju bara så jäkla knäpp!! Kanske måste uppsöka nån slags tokdoktor? ;-) Eller vad tror ni? Jo, just de jag e nog beroende av min älskling oxså.. :-)


Idag har jag faktiskt varit lite nyttig å fått undan en massa tvätt, maskin nummer två har just blivit klar så nu blir de till att hänga ut tvätten. Jag måste ju passa på medans det är finväder här.

Tjingeling på er!!

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards