Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Eva - 5 maj 2009 18:44

Jag var just in på min Facebook å skulle göra lite "quizzez" å vad skådar då mitt norra öga?? Jo, en quiz som heter "Vilken våldtäcktsman är du?"!! Hur i helvete kan man göra en quiz å framför allt hur kan den tillåtas från Facebooks sida????? Även om de nu var på den svenska sidan måste väl ägarna till Facebook ha lite koll på vad som läggs ut där??? Jag blir så jävla förbannad att det finns folk som tycker att det e koolt med såna antydningar, det finns mycket konstigt på Facebook iofs. Men frgan e om inte detta tog priset med hästlängder? Jag hoppas att de inte är NÅGON som varit dum nog å gjort det där testet. Även om de var menat som ett skämt eller liknande så finns de ju faktiskt människor som råkar ut för såna som våldtar. Nä, jag tycker nog att folk för ta å skärpa till sig å respektera andra. Visst, jag kan förstå att man inte kan tycka om ALLA, (gud ska veta att jag inte gör de) men nog faaan försöker jag att respektera folk!

// en besviken facebookare

Av Eva - 5 maj 2009 13:51

Av Eva - 5 maj 2009 13:34

Av Eva - 5 maj 2009 13:32

Av Eva - 5 maj 2009 13:20

De e vad som presenteras idag från mig. Har inte nåt spännande att skriva om så; håll till godo!!

Kram på er!

P.S Här är de världens pissväder idag!!! :-(

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards