Alla inlägg under maj 2009

Av Eva - 5 maj 2009 13:51

Av Eva - 5 maj 2009 13:34

Av Eva - 5 maj 2009 13:32

Av Eva - 5 maj 2009 13:20

De e vad som presenteras idag från mig. Har inte nåt spännande att skriva om så; håll till godo!!

Kram på er!

P.S Här är de världens pissväder idag!!! :-(

Av Eva - 4 maj 2009 10:18

Vecka 19 har just börjat å de har fortfarande inte hänt så mycket nytt i mitt liv i år, e fortfarande fet å arbetslös! Hehe... Nä skämt å sido, de har ju hänt LITE saker. Jag har tagit tag i träningen igen å de e ett stort steg framåt! Fast å andra sidan har de inte hänt så mycket på arbetslöshetssidan. MEN, jag tror att även jag kan hitta mig ett jobb om CUF:s (Centerns Ungdoms Förbund) förslag går igenom i riksdagen. Dom vill nämligen tillåta prostitution!! Läs artikeln här. Jag tycker nog att dom är ute å cyklar vad de gäller den frågan. Jag skulle vilja veta vad kvinnorättsorganisationer å andra som kämpar för jämlikhet å liknade frågor, har att säga om detta förslaget. Jag tror nu inte att detta förslag går igenom, inte ens med den sittande regeringen....

Inte nog med detta, jag har läst i samma tidning om en bantningsmetod som går ut på att äta massa FETT!!! Nu har dom tydligen kommit fram till att fett ska vara nyttigt för oss, det ska dock vara mättat fett. I denna metod sak man inte äta kolhydrater utan bara fet mat. Metoden kallas LCHF. Å igår sa dom att frukt kan vara skadligt!

Jag tror f***n att det har blivit uppånervända världen!!!!

De e tur att jag står med båda fötterna på jorden... *ler*

Av Eva - 3 maj 2009 11:15

De e vad jag hoppas att de blir iaf. De blir inget takläggande eller för den delen så mycket krattning. Gubben e å fiskar idag, så jag hoppas att det blir nyfångad öring eller röding på grillen i kväll. Mmmmmm!!!!


Jag läste på text-tv:n idag om att WHO inte tror att svininfluensan är så aggresiv som dom först befarade. Jag har bara en fråga: VARFÖR??????

Varför skrämmer man upp en väldigt massa människor innan man vet vad de rör sig om? Jag kan tänka mig att det har varit många framför allt äldre, som har blivit rädda. De var ju inte så länge sen som det var en sk fågelinfluensa på väg till Sverige. Undrar vad som kommer nästa gång. Kanske en fiskinfluensa?!!? Då har det ju varit fågel, fisk eller mittimellan!!

Å så undrar jag vilken intelligent människa de e som kommer på alla namn på dessa sjukdomar? I Sverige så heter de tydligen inte svininfluensan utan nåt i stil med H1N1... Duger inte svin åt oss, eller?


Å så har forskare tydligen kommit fram till att frukter kan vara direkt skadligt. Tydligen så e de fruktos i frukten som kan orsaka bukfetma!!

Jag undrar vad man ska äta i dag för att inte bli sjuk, varken kött eller frukt tydligen.... Kanske lite piller vore på sin plats? e de ingen som kan komma på ett matpiller så man slipper alla dessa varningar å skit varje dag/vecka?


Nä nu har jag gnällt klart!  *moahahaha*

Kram på er alla där ute! Å ta hand om er & varandra!


Av Eva - 2 maj 2009 11:40

I dag är en dag som kommer att gå till att fixa å dona ute. Jag håller just nu på att kratta, fast de e inge kul för de har börjat blåsa..... Men de får bli som de blir... 

Hade inte så mycket att skriva just nu!

kram på er alla!!

MySpace Graphics & MySpace Layouts

Presentation


Välkommen!
Om ni läser min blogg så skulle jag bli glad om ni lämnade ett litet "märke" efter er i form av antingen en kommentar eller ett inlägg i min gästbok. Kram på er!! ♥

Klockan

Frågeruta

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Min gästbok

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksländer

free counters

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards